Listy Mikołaja - system operacyjny

Na potrzeby optymalizacji procesu przetwarzania zamówień przygotowaliśmy system operacyjny specjalnie pod preferencje klienta. Zastosowano szereg usprawnień służących integracji z aplikacja internetową do obsługi zamówień. Tak przygotowany obraz systemu został nagrany na pendrive'y i dostarczony klientowi. Przygotowany system został zbudowany na bazie systemu Ubuntu 16.04 LTS.

Komputer po uruchomieniu z przenośnego dysku wymagał jedynie zalogowania konkretnego użytkownika do swojego panelu administracyjnego.

Tak przygotowana wersja systemu umożliwiała m.in. zdalną pomoc online w przypadku błędów oprogramowania bądź w procesie obsługi zamówień, szybką telefoniczną pomoc poprzez indywidualny identyfikator stanowiska podawany operatorowi Obsługi Technicznej, automatyczne generowanie i drukowanie spersonalizowanych produktów przy pomocy jednego kliknięcia w panelu administracyjnym - obsługa druku zintegrowana z aplikacją internetową.

Każde przygotowane stanowisko przed dostarczeniem klientowi przeszło testy jakościowe i bezpieczeństwa. Dzięki odpowiedniej konfiguracji paczki zabezpieczeń były automatycznie instalowane w tle.

Indywidualny identyfikator

Każde stanowisko posiadało swój unikalny, indywidualny identyfikator. Służył on w przypadku kontaktu telefonicznego bądź mailowego do szybkiej identyfikacji stanowiska przez operatora Obsługi Technicznej.

Dzięki centralnemu serwerowi do którego podłączyły się wszystkie stanowiska od razu po włączeniu operatorzy Obsługi Technicznej mogliśmy błyskawicznie reagować na zgłaszane incydenty oraz monitorować we współpracy z klientem przebieg ich pracy.

Indywidualny identyfikator